תקנון ומדיניות פרטיות
תנאי שימוש
ברוכים הבאים לדף הבית של משרד עורכי הדין דני ויכלבסקי ושות '.

התנאים מנוסחים בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד וכמובן שמתייחסים גם לנקבות. האתר מכיל מידע, תמונות, חומרים ועיצובים המוגנים בזכויות יוצרים ובבעלותם הבלעדית של המשרד. הנך מתבקש לכבד את חוק זכויות היוצרים.
תנאי שימוש
אנא קרא את ההנחיות במסמך זה בעיון, שכן השימוש באתר זה ובשירותים המוצעים מעיד על הסכמתך והסכמתך לתנאים הבאים והסכמתך לתנאים אלה. חלק מדפי האתר עשויים להכיל תנאים נוספים. השימוש באותם דפים כפוף לתנאים הכללים המתוארים כאן, כמו גם לתנאים הספציפיים המופיעים בהם.
אחריות
האתר מציע שירותים ומידע מטעם המשרד, כמו גם מידע מטעם צד שני ושלישי, שאין למשרד כל פיקוח או שליטה עליהם, לרבות איכות, התאמה ואמינות הנתונים באתר שלהם. המידע מוצג וניתן להשתמש בו כמות שהוא. המשרד אינו בודק את אמיתותו, שלמותו או דיוקו של המידע הנ"ל, ואינו אחראי לכל אי התאמה ו / או היעדר ו / או הטעיה ו / או טעות הכלולים בו. כל התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ותדמיתן עשויה להיות שונה מאיך שהן נראות במציאות. בהתאמה, הימצאות קישורים לאתרים אחרים אינה מהווה ערובה לתוכן האתרים הללו מבחינת אמינות, שלמות או אחרת.

מובן כי בנסיבות אלה, לא יכולה להיות כל טענה או דרישה כלפי המשרד בגין השירותים הניתנים, לרבות האיכות ו / או היכולות ו / או המגבלות ו / או האמינות ו / או ההתאמה. השימוש בשירותים אלה הינו באחריותך ובאחריותך המלאה. המשרד אינו אחראי בשום צורה לנזקים כלשהם, בין אם ישירים ו / או עקיפים ו / או כלכליים ו / או אחרים הנובעים משימוש ו / או הסתמכות על המידע שבתוכן האתר ו / או בתוכן האתרים שהקישורים מובילים ו / או המידע המוצג, באתר כולל נזק שנגרם כתוצאה משימוש ביישומים שהורדו ישירות דרך השירות או שהופעלו על ידי שימוש בשירות.

מובהר כי דרישת בדיקה כזו חלה עליך בלבד.
איך להישתמש
המשרד מאפשר גלישה באתר, צפייה בדפים ואף שמירתם של המידע, למטרות אישיות ולא מסחריות בלבד. כאמור, אין לשנות ו / או להעתיק ו / או להפיץ ו / או לשכפל ו / או למכור ו / או לפרסם ו / או לעשות שימוש מסחרי או לא מסחרי בכל דרך שהיא, אלא אם ניתנה הסכמה מפורשת בכתב מאת מוּצָק.
פרסומים ועדכונים באתר
מידע הנוגע לפרסומים ועדכונים וכל מידע ועדכונים אחרים באתר נועד כמידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ משפטי ספציפי. מידע עדכני ומדויק ניתן לקבל במשרד המשרד בלבד. המידע עשוי להתעדכן מעת לעת וההבדלים בין המידע באתר למידע הקיים במשרד המשרד מתרחשים רבים. למידע שוטף מדויק אנא פנה למשרד. המשרד אינו מתחייב כי המידע שיפורסם במועד ספציפי יפורסם בעתיד ויהיה רלוונטי לעתיד.
זכויות יוצרים וקניין רוחני
כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני של האתר לרבות שם האתר, שם הדומיין, זכויות יוצרים, עיצוב, סימני מסחר, תוכן, קוד מחשב, קבצים גרפיים, סודות מסחריים ואופן הצגת החומרים לרבות הגדרת וסידור המידע וכל דבר אחר החומרים הכלולים בו, הם רכוש המשרד, או של סוכני צד שלישי, שהמשרד קיבל מהם רישיון חוקי בלבד.
שימוש נכון
אינך רשאי להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, להציג בפומבי, לשווק, לתרגם מידע או לעשות כל שימוש מסחרי או לא מסחרי באתר ו / או בנתונים המתפרסמים במאגר המידע של האתר או במידע אחר המתפרסם בו, או לחשוף לכל צד כל אחד מהאמור מהאתר, ללא הסכמה מפורשת של המשרד - בכתב ומראש. כמו כן, אין לאסוף נתונים מכל סוג שהוא מהאתר, באמצעות כל תוכנה שהיא, לרבות תוכנות לאיסוף נתונים וכדומה, והפצתם בהחלט אסורה ללא אישור מפורש בכתב מהחברה.

המשרד רשאי לשנות את מבנה האתר מעת לעת, לרבות השירותים, היקף וזמינות השירותים המוצעים וכל היבט אחר. שינויים כאלה עשויים בתחילה לגרום לתקלות ו / או לגרום לאי נוחות וכן הלאה. לא תהיה לך כל טענה ו / או דרישה למשרד לביצוע שינויים כאלה ו / או התקלות הנובעות מכך.
חוקים ומקום
השימוש באתר זה כפוף אך ורק לחוקי מדינת ישראל. סמכות השיפוט לכל עניין הנובע מהסכם זה או מהאתר מתגוררת אך ורק בבתי משפט במחוז המרכז בישראל
כללי
אנו מקפידים לשמור על כל הכללים אך כמובן, במידה ואתם סבורים כי נגרם לכם נזק כלשהו או לצד שלישי כלשהו על ידי תוכן שפורסם, אנא יידעו אותנו באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שלנו-Office@dw-adv.co.il